Legasi Multivitamin Shaklee melebihi 100 tahun, kini berwajah baru.

Yes, 100 tahun multivitamin Shaklee yang digelar Vitalized Mineral, dah berada dipasaran, iaitu semenjak 1915! Dan sehingga sekarang, ia masih wujud dipasaran. Maksudnya, ia masih relevan dan diperlukan. Yang penting, sudah pasti sebab ia BERKESAN, so orang percaya dengan produk Shaklee and keep on repeating order.

Hebat kan?

100 tahun dahulu, belum ada teknologi untuk buat tablet. Jadi Vitalized Mineral ini adalah dalam bentuk cecair.

1915 Dr Shaklee telah mencipta Vitalized Mineral, antara multivitamin terawal didunia.

Evolusi ke Vita-Lea:

Dengan perkembangan inovasi and teknologi, Shaklee telah memperkenalkan pula Vita-Lea

Vita-Lea with Iron Formula (packaging sehingga tahun 2020)

Vita-Lea direka khusus untuk memenuhi keperluan pemakanan dewasa, menyediakan campuran menyeluruh vitamin dan mineral penting. Komitmen Shaklee untuk menggunakan bahan semulajadi tetap menjadi asas bagi Vita-Lea, memastikan individu dapat menyokong kesihatan dan kesejahteraan mereka dengan makanan tambahan yang berasal dari sumber yang berkualiti.

Vita-Lea Iron Plus (sehingga pertengahan June 2023)

Vita-Lea (R) Iron Plus pula diperkenalkan sewaktu Malaysia dan dunia dilanda Covid. Sebelum itu, kami Masters sudah tahu tentang peralihan Shaklee dari packaging dan labeling lama ke baru.

Cuma ketika ia sampai, memang cepat betul Sold OUT. Masa tu, awareness untuk sihat tersangat tinggi. Apa-apa yang elok, mesti orang nak beli.

Anyway, fast forward ke 2023, Shaklee akan bawa masuk Vita-Lize. At the point that I’m writing this post, masih belum tiba. Hopefully soon.

Vita-Lize, multivitamin Shaklee berwajah baru
Beza Vita-Lea Iron Plus dan Vita-Lize.
Beza multivitamin Shaklee dengan jenama lain di pasaran Malaysia.
Adakah anda antara golongan di atas?

Personally, Shaklee’s mulvitamin adalah antara supplement yang saya consistent amalkan. Antara sebabnya, sel juga memerlukan nutrisi lain. Walaupun saya amalkan antioxodant, protein, omega, ia tidak mempunyai nutrisi asas.

Fakta Nutrisi

Semua ini diperlukan oleh tubuh badan and telah terbukti secara klinikal. Kalau sel di berikan zat asas, pasti ia lebih sihat and akan berfungsi dengan lebih baik jika ia menerima supplement tambahan seperti antioxidant (ResV, Vivix) dan lain-lain.

So make sure Vita-Lize will be part of your supplement regime. Nak cuba sebotol?

Contact saya disini

Leave a comment